• (Android/iOS) Food Truck Chef™ Cooking Games کوڈ بہت سے پیسے دھوکہ

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کوڈ بہت سے پیسے دھوکہ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Food Truck Chef™ Cooking Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    ہائے، مجھے پہلے یہ گیم کھیلنا پسند تھا۔ لیکن آخری اپ ڈیٹ کے بعد سے مجھے گیم لانچ کرتے وقت ہر بار کریش کے مسئلے کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ براہ کرم اسے ٹھیک کریں اور جلد از جلد ایک نیا اپ ڈیٹ لانچ کریں! میں نے پہلے ہی کئی بار گیم کو اَن انسٹال اور دوبارہ انسٹال کیا ہے، لیکن پھر بھی ناقابلِ کھیل ہے۔

    ایسا لگتا ہے کہ میں پکا ہوا کھانا رکھنے میں کمی محسوس کرتا ہوں، حالانکہ میری انگلی پہلے ہی اسے صحیح جگہ پر گھسیٹتی ہے، جس کی وجہ سے میں کھانا جلاتا رہتا ہوں.. میرے خیال میں یہ حساسیت کا مسئلہ تھا۔

    ایک قسم کی بورنگ اور پریشان کن۔ چیزوں کو ادھر ادھر منتقل کرنا ہمیشہ کام نہیں کرتا اور اس سے مجھے بہت سی چیزیں جل جاتی ہیں یا گاہک کھو دیتے ہیں کیونکہ جب میں اشیاء کو ادھر ادھر منتقل کرتا ہوں تو یہ مستقل طور پر رجسٹر نہیں ہوتا ہے۔ میں نے گیم کو ان انسٹال کر دیا۔

    مجھے یہ کھیل کھیلنا پسند ہے۔ میں نے ابھی کھیلنے کے لیے ایک نیا علاقہ کھولا ہے اور اچانک میرا گیم کہہ رہا ہے کہ مجھے اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے۔ ٹھیک ہے یہ مجھے اپ ڈیٹ نہیں ہونے دے رہا ہے۔ میں نے ان انسٹال کیا اور پھر دوبارہ انسٹال کیا، لیکن اب میں نے اپنی گیم کی تمام چیزیں کھو دیں۔ میں بادل کو بھی نہیں اٹھا سکتا!

    شروع کرنے کے لئے مزہ، لیکن آخری نہیں ہے. جب تک آپ پہلے 40 لیولز کو ختم کر لیتے ہیں، آپ گیم میں مہارت حاصل کر چکے ہوتے ہیں، بہت ساری چیزیں خرید چکے ہوتے ہیں اور گیم پلے کے بارے میں بہت اچھا محسوس کرتے ہیں، پھر آپ ایک نئی سطح کو غیر مقفل کرتے ہیں اور ایک نوب کی طرح محسوس کرتے ہیں، آپ تمام اپ گریڈ سے محروم ہو جاتے ہیں، لیکن مزید اب آسان کام کرنے کے لیے ہیرے خریدنا شروع کرنے کی ضرورت ہے، فوری طور پر گیم میں دلچسپی ختم ہو گئی، میں اس گیم کو ان انسٹال کرنے جا رہا ہوں... آہیں، ایک اچھی گیم بننے کی صلاحیت تھی، مجھے پیسے کمانے کے اس ریکیٹ سے نفرت ہے...

    Blockman Go Arcade ukff

    اگر آپ ان کی ادائیگی نہیں کرتے ہیں تو جواہرات کو جمع کرنے میں ہمیشہ کے لئے وقت لگتا ہے۔

    Food Truck Chef™ Cooking Games Інше ltqe

    میں نے دو بار جواہر خریدنے کی کوشش کی لیکن وہ نہیں گزرا اور میرا کریڈٹ کٹ گیا۔ گوگل پلے اسٹور سے ایک ای میل موصول ہوئی جس میں کہا گیا تھا کہ کوئی رقم واپس نہیں کی جائے گی۔ منی یا سککوں کی شکل میں رقم کی واپسی تو بہت اچھا ہو گا۔ یا اس مسئلے کا کوئی اور حل؟ کسی کو بھی یہی مسئلہ ہے؟ شکریہ

    میں گیم کو ایک اور شاٹ دینے جا رہا ہوں۔ مجھے کھیلتے ہوئے ایک سال سے زیادہ ہو گیا ہے۔ میں اس کھیل کے ساتھ مکمل طور پر جنون تھا۔ اسے پسند آیا۔ ببل ٹی ریستوراں میں پہنچنے کے بعد، جب میں کھیل میں واپس جاؤں گا تو میری ترقی غائب ہو جائے گی۔ دوبارہ فنڈز اکٹھا کرنے اور اس جگہ کو 3 بار دوبارہ کھولنے کے بعد، میں آخر کار مایوس ہو گیا اور چھوڑ دیا۔ مجھے امید ہے کہ یہ تجربہ بہتر ہوگا۔ تازہ ترین اپ ڈیٹ کے بارے میں میں نے جو جائزے پڑھے ہیں وہ مجھے بہت زیادہ امید نہیں دیتے ہیں۔

    یہ ایک تفریحی کھیل ہے۔ یقینی طور پر بہت ساری صلاحیتیں ہیں۔ اپ گریڈ کی لاگت کی وجہ سے تیزی سے اضافی سکے حاصل کرنے کی ضرورت ہے۔ ورنہ، اب تک بہت اچھا

    फूड ट्रक शेफ™ रसोई गेम कैज़ुअल गेम jlhe

    مجھے یہ بہت پسند ہے لیکن لگتا ہے کہ ایک شخص کو اپ گریڈ کرنے کے لیے جتنے ہیروں کا استعمال کرنا پڑتا ہے وہ بہت زیادہ ہے۔ میری خواہش ہے کہ آپ اپنے کھلاڑیوں کے لیے یہ رقم کم کرنے پر غور کریں۔

    اچھا کھیل ہے، لیکن کبھی کبھار کھانا گاہک تک پہنچانا مشکل ہوتا ہے۔

    Food Truck Chef™ Koch spiele Gelegenheitsspiele rqoz

    کھیلنے میں کافی وقت لگتا ہے، آپ کھیلنے کے لیے اپنا وقت ضائع کرتے ہیں اور اگلے درجے کے لیے جواہر حاصل کرنے میں بہت مشکل!، آپ کو ادائیگی کرنے یا طویل انتظار کرنے کی ضرورت ہے... لیکن پلیز کھیلنے میں مزہ آتا ہے! کھیلنے کے لیے تھوڑی دیر کے لیے تبدیل کریں....

    گیم پلے اور گرافکس بہت اچھے تھے لیکن آگے بڑھنے کے لیے درکار اپ گریڈ کے مقابلے پارٹی بسوں اور اشتہارات کے جواہرات بہت کم ہیں۔ براہ کرم ہر ایک کو 5 لائک کرنے کے لیے ضروری جواہرات کی مقدار کو کم کریں؟ یا مزید اپ گریڈ کو صرف سکے کی ضرورت ہونے کی اجازت دیں۔ کچھ کو 30-5 جواہرات کی طرح مضحکہ خیز مقدار کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ میں نے کئی بار سروے مکمل کیا ہے لیکن وعدہ کیا ہوا جواہرات نہیں بھیجے۔

    مجھے یہ کھیل پسند ہے یہ تفریحی، تخلیقی اور نشہ آور ہے۔ تاہم آخری چند تازہ کاریوں نے مجھے فکر مند کر دیا ہے۔ مجھے پارٹی بس کے جواہرات پر ٹوپی سمجھ نہیں آتی۔ کھیل میں ترقی کرنے کے لیے آئٹمز کو اپ گریڈ کرنا ایک سخت ضرورت ہے، تو انہیں کمانا مشکل کیوں ہے؟ لوگ ہر وقت پیسہ خرچ نہیں کر سکتے، اور اگر ہم خریداری کے متحمل نہیں ہو سکتے تو ہمیں کھیلنے یا لطف اندوز نہ ہونے پر مجبور نہیں کیا جانا چاہیے۔ آئیے یہاں انصاف کریں۔ اس کے علاوہ، کھیل پہلے ہی چیلنجنگ ہے، TAPAS بہت مشکل ہے۔ بغیر کسی مدد کے کھانا پکانا بہت زیادہ۔

    پیسے لیے اور میرے جواہرات نہیں ملے..... میں نے انہیں ای میلز بھیجے اور ان سے رابطہ کرنے کی کوشش کی لیکن کوئی جواب نہیں دیا اور نہ ہی کوئی رقم واپس کی۔ گیم بھی بہت جم جاتی ہے۔ اپنا وقت ضائع نہ کرو. یہ مزہ ہے لیکن سر درد کے قابل نہیں ہے. انہیں پیسے نہ دیں۔ وہاں اور بھی قابل اعتماد گیمز موجود ہیں جو بالکل نشہ آور ہیں۔

    اگر میرے پاس نوٹ ہوتے: آرڈر بلبلز میں آئیکنز تھوڑی چھوٹی ہیں، اور ہاٹ پلیٹ گلائیڈ وائی ہے (چیزوں کو رکھنا مشکل ہے)۔ حرکت پذیری قدرے کمزور اور گانٹھ ہے، کردار کے ماڈل۔ دوسری صورت میں، میں اس سے محبت کرتا ہوں. میں FPS شیفنگ کر رہا ہوں۔

    اگرچہ یہ گیم کھیلنے میں مزہ آتا ہے، لیکن اس میں بہت سارے اشتہارات ہیں جنہیں آپ کو کامیاب ہونے کے لیے دیکھنا ہوگا۔ میں بھی تصادفی طور پر جواہرات کھو دیتا ہوں یا کمائے گئے جواہرات کا کریڈٹ نہیں پاتا ہوں۔ براہ کرم اس مسئلے کو ٹھیک کریں۔

    یہ کھیل تفریح سے شروع ہوا لیکن اب آپ جواہرات خریدے بغیر کچھ نہیں کر سکتے۔ ان کے پاس ایک پروموشن تھا جہاں سے آپ شروعات کرتے ہیں اور آپ کو جواہرات کے ساتھ انعام دیتے ہیں۔ میں نے کھیلا اور پھر کلیم 15 جواہرات کو مارا اور وہ کبھی گنتی میں نہیں گئے۔ جواہرات کے لیے دیگر گیمز بھی ڈاؤن لوڈ اور کھیلے اور وعدے کے مطابق میرے 55 جواہرات کبھی نہیں ملے۔ ان انسٹال ہو جائے گا!

    یہ واقعی ایک عمدہ کھیل ہے اور میں اسے کھیلنا پسند کرتا تھا لیکن اس میں کھانا پکانے کے بخار جیسا ہی مسئلہ ہے، کافی جواہرات نہیں ہیں اور کیونکہ ہر چیز کو جواہرات کی ضرورت ہوتی ہے اسے کھیلنے میں کم لطف آتا ہے۔ براہ کرم اگر آپ لوگ ہمیں ان کو خریدنے کی ضرورت کے بغیر مزید جواہرات دے سکتے ہیں (کیونکہ ہم سب نہیں کر سکتے ہیں) یہ انتہائی تعریف کی جائے گی۔ مہربانی، مہربانی، مہربانی.

    میں نے اس کا لطف اٹھایا۔ میں اسے پہلے اپنے ٹیبلیٹ میں کھیل رہا تھا لیکن جب میں اپنے سیل فون میں انسٹال کرنے کی کوشش کر رہا ہوں تو میں اپنے محفوظ کردہ گیمز کو بازیافت نہیں کر سکتا۔ براہ کرم میرے پچھلے محفوظ کردہ گیم کو بازیافت کرنے میں مدد کریں۔ شکریہ

    Food Truck Chef™ Cooking Games Pro příležitostné hráče qqu

    کھیل بہت اچھا ہے لیکن جب جواہرات کی ضرورت ہوتی ہے تو اگلی سطحوں پر جانا انتہائی مشکل ہے۔ میں نے مفت جواہرات کے لیے تقریباً 5 پیشکشیں مکمل کر لی ہیں اور ابھی ایک موصول ہونا باقی ہے! میں مدد کے لیے پہنچ گیا لیکن انھوں نے مجھے اسکرین شاٹ لینے اور انھیں بھیجنے کو کہا۔ تاہم ایک بار جب آپ پہلے ہی پیشکش کو منتخب کر لیتے ہیں، تو آپ اسے مزید نہیں دیکھ سکیں گے۔ میں نے حمایت کے لیے سب سے حالیہ بھیج دیا ہے اور ابھی تک کوئی جواہرات نہیں ہیں۔ لہذا اگر آپ جواہرات خریدنے کا ارادہ نہیں رکھتے ہیں تو یہ آپ کے لئے کھیل نہیں ہے۔

    مجھے کھانا پکانے کے کھیل پسند ہیں لہذا یہ بہت اچھا ہے! لیکن میں سمجھ نہیں سکتا کہ کچھ چیزیں ہمیشہ کے لیے کیسے بند ہو جاتی ہیں۔ مثال کے طور پر، میں نے BBQ اسٹریٹ میں 40 لیول مکمل کرنے کے بعد بھی اپنی دوسری پلیٹ کبھی نہیں کھولی۔ خریدنے کے لیے بھی دستیاب نہیں تھا۔ لہذا اسے شکست دینے میں زیادہ وقت لگا لیکن پھر بھی مہذب کھیل

    وقت گزارنے کے لیے یہ ایک اچھا کھیل ہے، لیکن انہیں پارٹی بس کے اشتہار کے مسئلے کو ٹھیک کرنے کی ضرورت ہے۔ آپ کو ایک اشتہار دیکھنا ہے، پھر یہ آپ کو 2 ہیرے دیتا ہے، لیکن جب بھی میں اشتہار دیکھتا ہوں، اس سے مجھے 2 ہیرے نہیں ملتے ہیں۔ جب بھی پارٹی بس آتی ہے تو یہ کرتا ہے۔ اسے ٹھیک کرنے کی ضرورت ہے۔ کیونکہ اشتہار دیکھنا وقت کا ضیاع ہے، اور اس کا اجر حاصل نہیں کرنا۔

    وقتی سطح قابل انتظام معلوم ہوتی ہے، لیکن رابطے کی حساسیت نقطہ پر نہیں ہے، بہت پریشان کن ہے۔

    بہت ساری اچھی خصوصیات کے ساتھ بہت لت والا کھیل... اچھی طرح سے تیار کیا گیا ہے.... اس کے بارے میں انتہائی منفی بات یہ ہے کہ... کانوں کے جواہرات... بہت مشکل.. 1 منی کے لیے مجھے 3 گھنٹے انتظار کرنا پڑے گا... حصہ بس میرے لیے پچھلے ایک ماہ سے کام نہیں کر رہا ہے.. کیا آپ لوگ ہمیں جواہر لینے کے لیے لازمی تنخواہ پر مجبور کر رہے ہیں.... یہ ناانصافی ہے؟ . اس کے لیے تھمبس ڈاؤن.... میں گیم کو ان انسٹال کرنے والا ہوں...

    کھیل بذات خود تفریحی ہے... لیکن جواہرات پر بہت زیادہ انحصار اسے ختم کر دیتا ہے۔ ہر کسی کے پاس اس مشق کے لیے پیسے یا صبر نہیں ہوتا ہے۔ آپ طویل مدتی سرمایہ کاری کا صلہ نہ دے کر وفادار ادائیگی کرنے والے صارفین کو ختم کر رہے ہیں۔ آپ ایک اچھے کھیل سے پیسہ کما سکتے ہیں جو مفت جواہرات فراہم کرتا ہے۔ ایسے کھیل ہیں جو یہ اچھی طرح کرتے ہیں! اگر آپ کا SpongeBob گیم اس کی صرف ایک کاربن کاپی ہے، بشمول منی میکینکس، تو یہ ایک دن سے زیادہ کھیلنے کے قابل نہیں ہوگا۔ براہ کرم اپنے نئے گیم کو بہتر بنانے کے لیے اس موقع کا استعمال کریں!

    کنٹرول بہت درست ہیں - آپ کے پاس آئٹم کو چھوڑنے سے پہلے - بالکل صحیح جگہ پر ہونا ضروری ہے (مثال کے طور پر: صرف گاہک پر نہیں، بلکہ اس گاہک کی صحیح جگہ) اور آپ ضرورت کے مطابق اتنی تیزی سے سکہ نہیں کما سکتے۔ اپ گریڈ ہر سطح کے بعد پاپ اپ ایپ کرنسی کا اشتہار بھی پریشان کن ہے، لیکن اگر کنٹرولز بہتر ہوتے تو یہ برداشت کرنے کے قابل ہوتا۔

    پہلے ٹرک میں کھیل سے لطف اندوز ہو رہا تھا پھر جب میں نے دوسرا کھولا تو اسے اچانک ہر چیز کو اپ گریڈ کرنے کے لیے جواہرات کی ضرورت پڑ گئی۔ پھر بھی ایک اور پیسہ پکڑو. گویا اشتہارات کافی نہیں ہیں۔ بہت برا.

    مجھے گیم کھیلنا پسند تھا، لیکن جب میں گاہکوں کو ان کا آرڈر شدہ کھانا نہیں دے سکا تو میں نے فیصلہ کیا کہ کافی ہے۔ میں نے دیکھا کہ دوسرے لوگوں کو بھی یہ مسئلہ تھا۔ میرے ساتھ آپ کے رابطے کے بعد مجھے ریٹ بڑھانا ہوگا۔ میں نہیں جانتا کہ اس کے علاوہ اور کیا شامل کرنا ہے، میں اس کھیل میں بہت دور تک نہیں پہنچا تھا کہ یہ شروع ہو جائے۔ میں ایک شخص کی خدمت کروں گا اور کھانا سرونگ ڈش میں واپس چلا جائے گا۔ کافی کے ساتھ کوئی مسئلہ نہیں، اس وقت۔ مجھ سے رابطہ کرنے کا شکریہ۔☺

    کھیل برسوں پہلے ٹھیک ہوا کرتا تھا۔ بس سے جواہرات (6) حاصل کرنا آسان تھا لیکن اب یہ 2 جواہرات پر آ گیا ہے جو کہ اہم کرنسی ہے۔ میں نے تمام مشن 3 ستاروں کے ساتھ مکمل کر لیے تھے جب تک کہ میں گیم چھوڑ نہیں دیتا کیونکہ وہ میرے جواہرات کو "کھوتے" رہتے ہیں۔ ابھی اسے بیک اپ شروع کیا اور ایک نیا مشن دیکھا اور میں اپنے تمام جواہرات کو دوبارہ چلا گیا اور ہر اپ گریڈ کی قیمت 10+ جواہرات ہے جبکہ پہلے اپ گریڈ سے پہلے عام طور پر سکے یا 3 جواہرات کی قیمت لگتی ہے۔ اس کے اوپر، بس ٹوٹ گئی ہے اور جواہرات خریدیں بٹن کام کرتا ہے۔

    کوئی اشتہار نہیں۔ کوئی خرابی نہیں۔ کھیل کے ساتھ کوئی غلطی نہیں. بری چیزیں.... مجھے بھوک لگتی ہے پاستا میرا پسندیدہ کھانا ہے۔

    بالکل نئی تبدیلیوں سے نفرت ہے۔ بل بورڈز بہت پریشان کن اور پریشان کن ہیں۔ اور اب ہمیں اشتہارات دیکھنا ہوں گے یا جواہرات ادا کرنا ہوں گے یا اجزاء کے اپ گریڈ کا انتظار کرنا ہوگا!؟ لالچی، لالچی! کرما آپ کو مل جائے گا.

    کافی اچھا کھیل۔ عام کھانا پکانے کا کھیل۔ گھسیٹنا پریشان کن ہے۔ میں اسے ٹیپ کرنے کو ترجیح دیتا ہوں، خاص طور پر اس گیم پر۔ اس گیم میں چیزوں کو گھسیٹنا دیگر کوکنگ گیمز کے مقابلے میں بہت زیادہ درست ہے۔ تو یہ پریشان کن ہو جاتا ہے۔

    پھر بھی ایک اور گیم جہاں آپ اسے پہلے باب سے گزر سکتے ہیں...لیکن بس۔ جواہرات کی کوئی معقول رقم حاصل کرنے کا کوئی طریقہ نہیں ہے (کوئیسٹ مکمل کرنے کے لیے 1 منی، اور آپ کو روزانہ صرف 3 سوالات ملتے ہیں، اور آخری ایک منی نہیں بلکہ سکے دیتا ہے!)۔ ہر ایک چیز کو اپ گریڈ کرنے کے لیے 7-10 جواہرات کی ضرورت ہوتی ہے، اور اپ گریڈ کیے بغیر کھیلنا تقریباً ناممکن ہے۔ آہیں

    بعض اوقات جواہرات حاصل کرنا مشکل ہو سکتا ہے۔ جو میرے لیے گیم کو کم پرکشش بناتا ہے کیونکہ جوہر کے بغیر آپ کچن کی اشیاء کو اپ گریڈ کر سکتے ہیں۔

    کچھ عرصے سے کھیل رہے ہیں اور یہ ایک زبردست کھیل ہے۔ کھانا پکانے کے اچھے کھیلوں میں سے ایک جو آپ کھیل سکتے ہیں۔ اس کی لت وقت کی بنیاد پر ہے۔ مختلف قسم کے پکوان ہیں۔

    مجھے یہ گیم پسند ہے لیکن میرا مسئلہ یہ ہے کہ ....میرے پاس وائی فائی کا بہترین مجموعہ ہے اور اب کچھ عرصے سے یہ کہہ رہا ہے کہ وائی فائی کنکشن نہیں ہے یہاں تک کہ کنکشن فل بارز (مضبوط) ہے اور میں واقعی ناراض ہوں....اس کی ضرورت ہے طے کیا جائے! اور بہتر ہے کہ میں اپنی ترقی سے محروم نہ رہوں کیونکہ میں نے بہت محنت کی۔ یہ میرا گیم میں جانا ہے لہذا اس خرابی کو جلد از جلد ٹھیک کرنے کی ضرورت ہے!!!

    کیا آپ ہمیں روزانہ مفت جواہرات نہیں دے سکتے؟ یہ بہت بورنگ ہے! ایک اپ ڈیٹ کی ضرورت ہے! بیمار


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :