• (iOS) My Talking Hank nieskończone punkty hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ My Talking Hank ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ My Talking Hank IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ nieskończone punkty hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ My Talking Hank 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Uwielbiam tę grę, jedynym problemem jest to, że gra jakby się uruchomiła ponownie Straciłem trochę pieniędzy, straciłem klejnoty, a stroje, które odblokowałem, zostały ponownie zablokowane, gdy był dzieckiem, był strój, który wyglądał na nim uroczo, ale teraz jest dzieckiem i jak powiedziałem, wszystkie stroje, które miałem zamknięte, więc nie mogłem ich usunąć :( również, czy możesz sprawić, że eliksir dla niemowląt będzie tańszy? Jest za drogi! :(proszę to naprawić :(to też jest problem ze wszystkimi ur grami: zbyt wiele powiadomień, kiedy śpię, otrzymuję powiadomienia!

    Jest to gra najwyższa na całym świecie

    Fajna gra.noi zapraszam na mój kanał YouTube.

    Lubię się opiekować

    Nudna gra, jeśli ją zainstalujesz, odinstaluj ją nudna gra ma tylko pół ekranu, wszystkie mini gry są nudne,


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :